sestdiena, 2008. gada 13. septembris

ESOL

Boltona teica, ka manu pieteikumu izskatīs nākamgad arī. Varbūt tā es dabūšu to vietu. Galu galā - kurss ir vai nu tiem, kas beiguši vidusskolu (Level 5) vai tiem, kam ir bakalaura grāds (Level 6). Lai gan pieteicos uz Level 6, mana izglītība ir augstāka par bakalaura grādu. Anita Mūra, pa telefonu darot man zināmu, ka šogad vietas aiizpildītas, teica, ka varbūt varu iegūt lielāku pieredzi pa šo gadu un tml. Es tikai nezinu - viņa domāja pieredzi angļu valodā vispār vai tieši pedagoģijā. Pedagoģijā pieredzi šajā valstī iegūt ir praktiski neiespējami, ja nav attiecīgās pedagoga kvalifikācijas (ESOL vai CELTA).

Bet vispār redzēju sapni, kur kāds (nav ne jausmas kas) izteicās, ka mana problēma bija tā, ka es dokumentus iesniedzu tikai augustā, lai gan domāju par to kopš oktobra/novembra. Un ka nākamgad es noteikti dabūšot to vietu.

Vīra mamma savukārt teica, ir iespēja doties uz Saūda Arābiju, kur var mācīt angļu valodu bez pieredzes un kvalifikācijas. Ar maģistra grādu lingvistikā man maksātu 30 000 riālus gadā. Vīram bija ideja, ka tad 3-4 gadus varētu padzīvot tur, iekrāt naudu un tad doties atpakaļ uz UK, nopirkt kaut vai māju vai tml. Es šaubos, vai es gribētu doties. Un mans organisms, pārcietis 2 saules dūrienus, nepanes lielu karstumu... Tādā ziņā UK ir super laba vieta:)

Un to sapni varbūt arī var uztvert par sava veida zīmi...

Nav komentāru: